خوردن خرمای فشرده موجب جوان شدن پیرزنی در چین شد

منیزیم که در خرمای فشرده به وفور یافت می شود به کاهش فشار خون نیز معروف است. جدای از این، پروتئین موجود در خرما نیز به بسیاری از عملکردهای بدن کمک می کند. اینها شامل کمک به عملکرد صحیح قلب و کاهش فشار خون است.

ماده معدنی پتاسیم موجود در خرما به تعادل فشار خون کمک می کند. خطر خونریزی مغزی را کاهش می دهد. در نتیجه ارزیابی 7 مطالعه منتشر شده در یک دوره 14 ساله، مشاهده شد که خطر خونریزی مغزی به ازای هر 100 میلی گرم منیزیم مصرفی در روز 9 درصد کاهش می یابد. این تحقیق در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شده است.

مطالعه‌ای که توسط محققان دانشگاه علوم و فنی انجام شد، چگونگی تأثیر تاریخ بر روند تولد را بررسی کرد. پس از پیگیری 69 زن به مدت 1 سال و 1 ماه، محققان دریافتند که مصرف خرما در 4 هفته گذشته قبل از زایمان به طور قابل توجهی نیاز به افزایش درد زایمان را کاهش می دهد.

این به بسیاری از زنان باردار و کسانی که به تازگی زایمان کرده اند کمک می کند تا خود را بهبود بخشند. کودک زن باردار را تغذیه می کند، پتاسیم موجود در ساختار آن رشد کودکان را تضمین می کند. همچنین باعث افزایش شیر مادر می شود

سلنیوم، منگنز، مس و منیزیم که در خرما به وفور یافت می شود برای حفظ سلامت استخوان ها و پیشگیری از مشکلاتی مانند پوکی استخوان بسیار مفید است.سیستم عصبی را تقویت می کند. خرما سرشار از پتاسیم اما کم سدیم است، به حفظ سلامت سیستم عصبی شما کمک می کند.

پوست را تغذیه کنید. ویتامین های C و D به خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کنند و در عین حال پوست شما را نرم نگه می دارند. علاوه بر این، اگر مشکلات پوستی دارید، افزودن خرما به رژیم غذایی شما ممکن است در دراز مدت مفید باشد.

خرما که اثرات ضد پیری نیز دارد از تجمع ملانین در بدن شما نیز جلوگیری می کند. به جای مکمل های ویتامینی آماده، از میوه های شگفت انگیزی که طبیعت به شما هدیه داده است، استفاده کنید.

خرما حاوی ویتامین های B1، B2، B3، B5، B9 و همچنین ویتامین های A1 و C است. اگر هر روز چند عدد خرما می خورید، نیازی به استفاده از قرص به عنوان مکمل غذایی ندارید. همچنین به شما احساس انرژی بیشتری می دهد زیرا حاوی درصد بالایی از گلوکز طبیعی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.