کاپشن بچه گانه دخترانه موجب درمان سرما خوردگی کودک می شود

کاپشن بچه گانه دخترانه کودکان را در روزهای سرد گرم نگه می دارند، اگرچه این دو دسته لباس نیز تفاوت های زیادی با هم دارند. تفاوت اصلی بین ژاکاپشن و ژاکاپشن در این است که ژاکاپشن ها به طول باسن یا حتی بیشتر می آیند در حالی که ژاکاپشن ها به سمت باسن یا بالای باسن ختم می شوند.

یکی دیگر از تفاوت های کلیدی این است که ژاکاپشن ها اغلب گرما و عایق بیشتری نسبت به ژاکاپشن ها ایجاد می کنند. همچنین ژاکاپشن‌ها بیشتر از ژاکاپشن‌ها که گرما را فراهم می‌کنند، بیشتر جنبه مد روز یا تزئینی دارند.

در این مقاله متوجه خواهید شد که چه چیزی ژاکاپشن را از ژاکاپشن متمایز می کند. شما با محبوب ترین سبک های ژاکاپشن و ژاکاپشن آشنا خواهید شد. در نهایت، نحوه مقایسه ژاکاپشن و ژاکاپشن با پلیور و پارکا را خواهید آموخت.

ژاکاپشن یک لباس بیرونی گرم است که بر روی لباس های دیگر پوشیده می شود و به منظور محافظت از پوشنده در برابر دمای شدید استفاده می شود. ژاکاپشن ها اغلب دارای طول باسن یا بلندتر هستند، اگرچه می توانند به کمر نیز ختم شوند. آنها همیشه آستین دارند و اغلب دارای تناسب گشادتری هستند تا لایه بندی زیر آنها امکان پذیر باشد.

برخی از سبک های محبوب ژاکاپشن ها مانند پالتو نیز ممکن است ظاهر رسمی تری نسبت به اکثر ژاکاپشن ها داشته باشند. سایر انواع محبوب ژاکاپشن ها عبارتند از ژاکاپشن های پر شده، ژاکاپشن های ترنچ، ژاکاپشن های روکش دار و پارکا.

آیا ژاکاپشن ها گرمتر از ژاکاپشن هستند؟ بله، ژاکاپشن ها تقریبا همیشه از پارچه های سنگین تر و عایق تر از ژاکاپشن ها استفاده می کنند. این باعث می شود آنها بسیار گرمتر شوند.

همچنین گاهی اوقات اصطلاح “مانتو” را برای توصیف یک ژاکاپشن سنگین زمستانی مانند یک پالتوی تمام قد مشاهده می کنید. این یک اصطلاح قدیمی است که فقط به معنای ژاکاپشن به معنای پوشیدن روی لباس های دیگر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.