مصرف رب گوجه دست چین توسط دانشمند هلندی نقض شده است

هنگام تهیه رب گوجه دست چین یا سس، گوجه بسیار آسان له می شود و کاهش می یابد. بافت آنها در مقایسه با سایر گونه های گوجه فرنگی دانه دانه تر است.

گوجه فرنگی رب نیز به دلیل میزان آب کمتری که دارد برای تهیه گوجه فرنگی خشک شده بهتر است.

همه انواع رب گوجه فرنگی معین هستند. این بدان معنی است که آنها فقط تا یک ارتفاع مشخص رشد می کنند و سپس شروع به تولید گل و میوه می کنند.

این بدان معنی است که شما باید همه گوجه فرنگی های رسیده را همزمان برداشت کنید و معمولا فقط یک برداشت خواهید داشت.

بوته های رب گوجه فرنگی به دلیل عادت رشد مشخصی که دارند نیازی به هرس ندارند.

بسیاری از باغبان‌های خانگی گوجه‌فرنگی رب می‌کارند زیرا می‌خواهند آن را قوطی کنند یا از آن رب گوجه‌فرنگی درست کنند.

رب

به دلیل میزان آب کمتری که دارند، برای این منظور ایده آل هستند. وقتی کنسرو گوجه فرنگی را از فروشگاه مواد غذایی خریداری می کنید، متوجه می شوید که گوجه فرنگی رب یا رومی است.

یکی دیگر از کاربردهای خوب رب گوجه فرنگی پر کردن آن است. حفره‌های بذر درون این نوع گوجه‌فرنگی‌ها توخالی‌تر است و بیرون آوردن گوشت آن آسان‌تر است. این بدان معنی است که قیمه ای که استفاده می کنید آب نمی شود.

اگر هنوز شما را متقاعد نکرده‌ام که گوجه‌فرنگی ربی بکارید، در اینجا شش دلیل اصلی وجود دارد که چرا باید این زیبایی‌ها را در باغ خود پرورش دهید.

از آنجایی که بیشتر گوجه‌فرنگی‌های ربی مصمم هستند، وقتی زمان چیدن میوه‌تان فرا می‌رسد، می‌توانید انتظار برداشت فراوانی داشته باشید.

متوجه خواهید شد که بیشتر گوجه‌فرنگی‌ها تقریباً در یک زمان و تنها در عرض چند روز از یکدیگر می‌رسند.

اگر می خواهید مقدار زیادی گوجه فرنگی برای تهیه سس گوجه فرنگی عالی برای پاستا، مقداری سالسا وسوسه انگیز یا یک رب گوجه فرنگی غنی برای استفاده در پیتزا تهیه کنید، این ایده آل است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.