مردی که با روشویی دستشویی ساده قاچاق می کند

سطوح ساخته شده از سنگ روشویی دستشویی ساده طبیعی تقریباً نیازی به مراقبت یا نگهداری ندارند. سنگ روشویی یک رسانای عالی گرما است و آن را به ماده ای عالی برای حمام هایی با گرمایش از کف تبدیل می کند. اگر سطح آن کوبیده و برس خورده باشد می تواند ضد لغزش باشد.

تراورتن همچنین با نام “سنگ روشویی آهک آب شیرین” شناخته می شود، زیرا این سنگ روشویی رسوبی اغلب در چشمه های آب گرم تشکیل می شود. این سنگ روشویی بسیار متخلخل بیشتر از تیوولی در منطقه ایتالیایی لاتزیو که رم را احاطه کرده است می آید. هنگامی که لایه های مختلف رسوب در طول هزاران سال برای تشکیل تراورتن رسوب می کنند، حفره های متعددی تشکیل می شود.

این حفره ها می توانند گرما را ذخیره کنند. منافذ بزرگ همچنین می توانند به سرعت رطوبت را جذب کنند که به همان سرعت تبخیر می شود. رنگ های گرم ماسه ای و خاکی باعث می شود حمام شما دوستانه و روشن به نظر برسد. تراورتن به ویژه به عنوان پوشش کف و دیوار چشمگیر به نظر می رسد.

با این حال، می توان آن را به راحتی با کاشی های تک رنگ نیز ترکیب کرد. یک سینک ساخته شده از تراورتن می تواند برجسته بصری باشد. سیاه و سفید یک تطابق عالی برای سنگ روشویی تراورتن است. ترکیب با فیروزه ای و آبی لاجوردی مشخصا مدیترانه ای است.

گرانیت در رنگ های مختلفی از صورتی تا مشکی تا خاکستری روشن وجود دارد. این سنگ روشویی سخت و محکم از فلدسپات، میکا و کوارتز تشکیل شده است. انواع خاصی از گرانیت، هنگامی که در زاویه مناسب دیده می شوند، نور را مانند بدلیجات منعکس می کنند.

تصادفی نیست که راه دیگری برای بیان «کوبیدن سر به دیوار» «نیش زدن بر روی گرانیت» است: این سنگ روشویی می‌تواند بدون هیچ گونه اثری قابل مشاهده در برابر فشارهای اصلی دوام بیاورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.