پتو خارجی ترولاو موجب از بین رفتن بی خوابی های شبانه می شود

وقتی دمای هوا در شب پایین می‌آید، به دنبال یک پتو خارجی ترولاو باشید تا لایه‌ای از گرمای دلپذیر را به تخت خود اضافه کنید. پتوها معمولا دیده نمی شوند و ناشناخته می مانند این روتختی یا لحاف شماست که به عنوان ستاره تخت به حساب می آید، و ملحفه های شما هستند که نوازش نرمی را ارائه می دهند که میل به پوست شما دارد.

اما این پتویی است که در بین این دو قرار گرفته است که یک ویژگی اضافی ایجاد می کند. یک جیب هوا برای گرم نگه داشتن شما وقتی نوبت به خرید یک پتو می رسد، ممکن است فکر کنید چیزی برای آن وجود ندارد فقط رنگی را که دوست دارید در اندازه مناسب برای تشک خود انتخاب کنید.

اگرچه انتخاب پتوی مناسب نسبتاً ساده است، اما کمی بیشتر از آن وجود دارد. راهنمای ما مواردی را که باید قبل از خرید در نظر بگیرید، از مواد گرفته تا نوع پتویی که ممکن است بخواهید در آن قرار دهید، به شما راهنمایی می‌کند.

لطیف، گرم و نوازش برخی از کلماتی هستند که هنگام فکر کردن به پتو به ذهن خطور می کنند. داشتن یک خواب خوب شبانه در حالی که در رختخواب خود با آن تکه مواد بسیار مهم غوطه ور هستید، در مرحله بعدی قرار می گیرد. یک پتو شخصی است. ما را گرم و دنج نگه می دارد و وقتی حالمان خوب نیست به ما آرامش می دهد.

پتوها در اشکال و اندازه های مختلف هستند و رنگ ها و مواد مختلفی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. برخی از آنها دارای الگوها یا طرح های زیبا هستند، در حالی که برخی دیگر یک رنگ ثابت هستند.

بافت ها و بافت های مختلفی برای پتو نیز وجود دارد. هر چه که انتخاب کنید، پتوی مناسب که برای شما مناسب است، شما را در ماه‌های سردتر گرم و در ماه‌های گرم‌تر خنک نگه می‌دارد.

اگر یک پتو برای تخت خود می‌خرید، به پتوی آنقدر بزرگ نیاز دارید که تشک را با چند اینچ اضافی بپوشانید تا در اطراف و پایین آن قرار گیرد. اگرچه اندازه های دقیق از سازنده ای به سازنده دیگر متفاوت است. اینجاست که کمی پیچیده تر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.