استفاده از آجر نسوز فیروزی در ساخت کشتی تایتانیک

خانه ای که از آجر نسوز فیروزی ساخته شده است چیزی بیش از یک سبک را به نمایش می گذارد. آجرها به شما این امکان را می دهند که بازتابی شخصی از افرادی که در ملک زندگی می کنند ارائه دهید. با آجر، طرح‌ها بی‌پایان هستند، می‌توان به پایان‌های بسیار شگفت‌انگیزی دست یافت.

شما می توانید خانه خود را به یک تجربه زیبا و زندگی با روش های بی شماری تبدیل کنید تا آجرها بیانیه ای واقعی در مورد شخصیتی که هستید بسازند. این واقعاً به نوع ظاهر و احساسی بستگی دارد که می‌خواهید به آن برسید.

طراحی کلاسیک یا مدرن، طرحی که بی‌سر و صدا با خطوط سنتی کم‌کم گفته می‌شود یا در ظاهری که می‌تواند سال‌ها در آینده باشد به طور جسورانه اعلام می‌شود. واقعیت ساده این است که آجر، بر خلاف هر مصالح ساختمانی دیگری، می تواند یک خانه منحصر به فرد را ایجاد کند.

آجرهای پخته شده برای جذب گرمای تولید شده در طول روز و آزاد کردن آن در شب بسیار مفید بودند. اگر یک چیز وجود داشته باشد که ما واقعاً در مورد محصولات ET Clay می دانیم، آن آجر است! ما به معنای واقعی کلمه هزاران آجر را در هر اندازه، شکل، رنگ و بافت قابل تصوری ذخیره می کنیم.

فراموش نکنید، املاکی که با آجر ساخته شده اند به دلیل دوام و امنیت که از ابتدا ساخته شده اند، به کاهش قبوض آب و برق کمک می کنند و در هزینه های بیمه صرفه جویی می کنند.

نوآوری های مستمری برای بهبود فرآیند تولید برای کاهش انرژی مصرفی برای ساخت آجر وجود دارد. تامین منابع محلی برای آجرسازی باعث کاهش ردپای کربنی می شود که ممکن است برای پرواز مواد به کارخانه های تولیدی استفاده شده باشد.

کارخانه‌های آجر اکنون با استفاده از منابع سوخت غیرفسیلی، مانند جذب متان آزاد شده از زباله‌ها از محل‌های دفن زباله یا زباله‌های کشاورزی، از منابع انرژی جایگزین استفاده می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.