کیوی در سال 1401 مردی را تا آخر عمر راهی کما کرد

طبق یک مطالعه در سال 2014، خوردن سه کیوی در سال 1401 در روز ممکن است فشار خون شما را بیشتر از خوردن یک سیب کاهش دهد. فشار خون پایین به معنای کاهش خطر ابتلا به مشکلات جدی مانند سکته مغزی یا حملات قلبی است.

به شما کمک می کنند راحت تر نفس بکشید خوردن کیوی ممکن است به درمان آسم و بهبود عملکرد ریه ها کمک کند. یک مطالعه در سال 2000 روی بیش از 18000 کودک در ایتالیا نشان داد که کسانی که به طور منظم میوه های غنی از ویتامین C از جمله کیوی مصرف می کردند، محافظت در برابر خس خس سینه و سایر علائم تنفسی را بهبود بخشیدند.

بر اساس یک بررسی در سال 2014، ویتامین C ممکن است به شما کمک کند بعد از ورزش کمی کمتر نفس نفس بزنید. این به کاهش انقباض برونش ناشی از ورزش (EIB)، باریک شدن راه های هوایی شما پس از فعالیت بدنی شدید کمک می کند.

چگونه کیوی را جزئی از برنامه غذایی خود کنیم؟ در خواربارفروشی به دنبال کیوی باشید که چاق و خوشبو و کمی سفت باشد. بیشتر مردم خوردن کیوی پوست کنده را ترجیح می دهند، اما به یاد داشته باشید که پوست آن خوراکی است.

فقط پوست را بشویید و به آرامی مالش دهید تا تیرگی قهوه ای قبل از غذا به حداقل برسد. و در حالی که ممکن است عبارت «کیوی کج کردن» کمی، خوب، گره خورده به نظر برسد، اما در واقع فقط یک روش برش دادن و برداشتن این میوه سبز است.

کیوی را از وسط نصف کنید و سپس از یک قاشق برای جدا کردن گوشت خوشمزه استفاده کنید. کیوی رسیده تا 4 هفته در یخچال شما نگهداری می شود. می‌توانید کیوی‌هایی را که هنوز نرسیده‌اند در یک کیسه پلاستیکی تا 6 هفته در یخچال نگهداری کنید.