کلاه کاسکت فک متحرک عینک دار موجب از بین رفتن میگرن می شود

طبق قانون در کالیفرنیا، همه افراد زیر 18 سال باید از ایمنی محصولات مصرفی استفاده کنند. کمیسیون (CPSC) کلاه ایمنی هنگام دوچرخه سواری، اسکوتر سواری، اسکیت بورد، غلتک را تایید کرد.

استفاده صحیح از کلاه کاسکت فک متحرک عینک دار خطر آسیب مغزی را کاهش می دهد. تصادف 88 درصدی و کمک به نجات جان. در زیر نکات ایمنی کلاه کاسکت برای محافظت از خود آورده شده است.

سبک خود را انتخاب کنید از فرزندتان بخواهید کلاه ایمنی را انتخاب کند. بچه ها بیشتر احتمال دارد بپوشند. کلاهی که آنها دوست دارند بیش از آن که فکر می کنند “احمقانه” به نظر می رسد.

کلاه کاسکت پایین روی پیشانی قرار می گیرد و کودک شما باید بتواند لبه پایینی کلاه را ببیند. کلاه ایمنی که به عقب رانده می شود در هنگام سقوط یا تصادف به خوبی از صورت یا سر محافظت نمی کند. تسمه های جلو و عقب باید حرف “V” را درست زیر گوش ها تشکیل دهند.

فقط یک انگشت باید بین بند چانه و چانه قرار گیرد. کلاه ایمنی نباید بیش از ½ اینچ در هیچ جهتی حرکت کند. از پدهای ضخیم تر یا نازک تر استفاده کنید و در صورت نیاز تنظیم کنید. بالشتک برای محافظت. هنگام اسکوتر سواری از پدهای زانو و آرنج استفاده کنید.

تصادفات موتور سیکلت و به نوبه خود باعث کاهش بستری شدن در بیمارستان و عوارض آن می شود.6 مطالعه ای توسط Moskal و همکاران مشاهده کرد که استفاده از کلاه ایمنی به طور قابل توجهی خطر آسیب سر و صورت را کاهش می دهد.

هیچ ارتباطی بین استفاده از کلاه کاسکت و بروز آسیب های گردن یا ستون فقرات گردنی وجود ندارد. نتیجه گیری شد که کلاه کاسکت از کاربران وسایل نقلیه موتوری دو چرخ در برابر آسیب سر و صورت محافظت می کند، بدون اینکه خطر آسیب به گردن یا ستون فقرات گردنی را افزایش دهد.

نشان داد که 31 درصد قربانیان آسیب به سر بوده اند و این مطالعه همچنین نیاز به استفاده از کلاه ایمنی را به عنوان یک استراتژی پیشگیرانه برای آسیب سر پیشنهاد می کند. جایی که میزان استفاده از کلاه کاسکت پایین است و تعداد زیادی از مردم از موتورهای دو چرخ استفاده می کنند.