کشف یکی از عجیبترین موجودات جهان در اعماق اقیانوس آرام!!

در یکی از تازه ترین دستاوردهای محققین آنها توانستند تا به عمق سیزده کیلومتری اقیانوس بروند و یک موجود بسیار عجیبی را شناسایی نمایند که در تاریکی محض اقیانوس از خود روشنایی ساطع می نموده که دارا ولتاژی بسیار بالا بوده است.

قیمت سبد حصیری

استفاده از محصولات چوبی و حصیری می تواند فضای منزل و محیط خانه را گرم کند زیرا حس آرامش بیشتری برای افراد به وجود می آورد سبد حصیری و قیمت خرید و فروش آن به عواملی بستگی دارد و قیمت سبد حصیری نیز بسیار مناسب می باشد.

خرید سیب زمینی شیرین

یکی از گیاهانی که سرشار از منابع و ویتامینهای مفید برای بدن است سیب زمینی است که می توانید آن را به دو صورت شیرین و نمکی استفاده کنید و شما با خرید سیب زمینی شیرین می توانید از تمام مزایای آن بهره مند شوید. همان طور که خدمتتان عرض کردیم سیب زمینی منابع و ویتامینهای سرشاری دارد که از این ویتامینها می توان به ویتامین c، ویتامین B6 و منبع بسیار خوب برای کربوهیدرات نام برد.

سبزی خشک خانگی

امروزه خرید و فروش سبزی خشک خانگی به اوج خود رسیده سبزی خشک انواع مختلفی دارد ما سعی داریم که در این مقاله به معرفی انواع آن بپردازیم. انواع سبزی خشک طعمی خوش و عالی به غذا های مختلف می دهند و در واقع عطر، طعم و رنگ غذا را تغییر می دهند و به همین سبب این محصول یک چاشنی بی نظیر است.

پیاز قرمز بناب

پیازها یکی از بهترین و پر مصرف ترین مواد مغذی در دنیا می باشند و شما می توانید قیمت پیاز قرمز بناب را از همین سایت مشاهده نمایید و بهترین نوع پیاز را برای خود انتخاب نمایید، ما در این مقاله برای شما از مزایای این ماده مغذی و همچنین از کاربردهای آنها خواهیم گفت و به هر سوالی که در مورد پیاز در ذهنتان باشد پاسخ می دهیم.