کره پسته را به عنوان بهترین روغن سرخ کردنی استفاده کنید

کره پسته منبع غنی از ویتامین های گروه B مانند B6 و B1 است. این ویتامین ها به بدن شما کمک می کنند تا کربوهیدرات ها را به انرژی تبدیل کند، برای سلامت مغز مهم هستند و به حفظ یک سیستم عصبی سالم و سیستم ایمنی سالم کمک می کنند.

پسته همچنین حاوی اسید آمینه تریپتوفان است که پیش ساز سروتونین «هورمون شادی» است. این بدان معناست که پسته ممکن است به شما کمک کند شادی، تمرکز و آرامشی را که سروتونین ارائه می دهد و همچنین سایر فواید سلامتی آن را احساس کنید.

فراموش نکنید، این پسته همچنین منبع کوآنزیم Q10 است که به سوخت هر سلول در بدن شما کمک می کند. CoQ10 به ویژه برای سلامت قلب مهم است. و به لطف فیبر موجود در این پسته (3 گرم در هر وعده!)، پسته برای روده شما و حفظ میکروبیوم سالم عالی است.

خمیر پسته مخلوطی نرم و خامه ای است که با کره پسته و شکر اضافه شده درست می شود. شکلات، شکلات سفید، شربت افرا یا عسل اغلب در خمیر پسته مخلوط می شوند. می توان از روغن پسته برای رقیق کردن مخلوط استفاده کرد. کره پسته با کره پسته و مقدار کمی نمک برای طعم دادن درست می شود. معمولاً بافت ضخیم تری نسبت به خمیر دارد.

کره پسته یک غذای همه کاره است. می توان از آن برای صبحانه، پیش غذا یا میان وعده استفاده کرد! درست مانند سایر کره های پسته، کره پسته را می توان روی نان تست صبحگاهی یا مربای توت تازه برای برداشتی جدید از “PB&J” بمالید.

همچنین می توانید از کره پسته برای تهیه بستنی پسته، فیلینگ پسته یا فراستینگ استفاده کنید. برخی حتی آن را به قهوه اضافه می کنند! سعی کنید آن را روی بستنی یا اسموتی بریزید تا یک تاپینگ سرگرم کننده داشته باشید.