چای زعفران نفیس که داخل آن با شن طلا مخلوط است

یکی از فواید چای زعفران نفیس سرشار از آنتی اکسیدان است. چای حاوی کاتچین‌های کاملاً خاصی است که از سلول‌های ایمنی حمایت می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا سموم، رادیکال‌های آزاد را ببندند، سلول‌های خود را پیدا کرده و از بین ببرند.

آنها همچنین به بدن کمک می کنند تا ویروس ها، باکتری ها را سریع شناسایی کند و سطح بار ویروسی را کاهش دهد. دومین جزء که به مفید بودن چای سیاه برای ایمنی انسان کمک می کند، تانن است.

چنین موادی به عنوان ضد عفونی کننده موثر در نظر گرفته می شوند و می توانند به پوسته برخی از باکتری ها و ویروس ها آسیب برسانند. بنابراین، یک فنجان چای سیاه، به موقع نوشیده شده، کاملاً قادر است پاتوژن های SARS، آنفولانزا را خنثی کند.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2018-10-17 15:45:08Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

فرآیندهای سم زدایی در بدن انسان بسیار ظریف است. اگر بدن “ابزار” کافی برای اتصال سموم، بازگرداندن سلول های کبدی، تحریک جریان صفرا دریافت نکند، سپس شروع به انباشته شدن آنها در “انبار” خود می کند. به عنوان مثال، سلولیت اینگونه ایجاد می شود. اما مزیت چای سیاه این است که به حمایت از این فرآیندها کمک می کند.

به عنوان مثال، اگر چای به اندازه کافی قوی بنوشید، می توانید به ترشح پایدار صفرا برسید – به غذاهای ترش و تلخ واکنش نشان می دهد. همان آنتی اکسیدان ها به اتصال سموم و محصولات پوسیده در سلول ها کمک می کنند، آنها را به فضای بین سلولی می برد – چای به معنای واقعی کلمه به سلول ها و اندام ها اجازه می دهد تا طولانی تر کار کنند.

متابولیسم عبارت است از اینکه بدن چقدر سریع، کارآمد و صحیح مواد مغذی و مواد مغذی را از غذاها جذب می کند. هنگامی که سیستم تصفیه از سموم به طور معمول در بدن کار نمی کند، کمبودهای اساسی در ریز عناصر و ویتامین ها بسته نمی شود، متابولیسم نمی تواند به اندازه کافی ادامه یابد.

و ارزش، فواید چای سیاه دقیقاً در این واقعیت است که با تأثیرگذاری بر سایر سیستم ها، بار اضافی را از بدن خارج می کند. به طور معمول، چای به او زمان و منابع می دهد تا مواد مفید را به صورت کیفی جذب کند و مواد مضر و خطرناک را به طور کامل حذف کند، بدون اینکه آنها را در همان سلول های چربی پنهان کند.