پیر زنی که با خوردن پیاز امروز در بازار تهران دنیای پس از مرگ را دید

خواص درمانی پیاز امروز در بازار تهران توسط علم مدرن به اثبات رسیده است. پیاز حاوی روغن است که حاوی گوگرد است که نه تنها بوی قوی به پیاز می دهد، بلکه چشم را تحریک می کند. واکنش به این پلک زدن و رها شدن اشک برای شستن عامل تحریک کننده است.

فیتون موجود در بافت های این گیاه، واقعا قادر به کشتن میکروب های بیماری زا هستند. در این رابطه از پیاز در درمان سارس، ورم لوزه، سرفه، برونشیت، سیاه سرفه، ورم لوزه مزمن و سایر بیماری ها استفاده می شود.

70 گرم پیاز سبز نیاز روزانه بدن به اسید اسکوربیک را به طور کامل برآورده می کند، بنابراین از پیاز برای جلوگیری از اسکوربوت استفاده می شود. پیاز اشتها را بهبود می بخشد، ترشح غدد گوارشی را افزایش می دهد، هضم را بهبود می بخشد، حرکت روده را تقویت می کند.

در این راستا، آماده سازی پیاز برای سوء هاضمه، تمایل به یبوست مزمن و آتونی روده توصیه می شود. پیاز برای درمان و پیشگیری از تصلب شرایین، فشار خون بالا استفاده می شود.

نتایج مثبت در درمان بیماری های پوستی پوستی، زخم های چرکی مزمن تنبل با آماده سازی پیاز مشاهده شد. جوشانده آب از پوست خشک پیاز به عنوان یک عامل التیام دهنده زخم استفاده می شود.

حکمت عامیانه می گوید: “پیاز بخورید دندان های بیشتری خواهید داشت.” پیاز تاثیر مفیدی بر استحکام و سفیدی دندان ها دارد. حفره دهان را ضد عفونی می کند. ماسک پیاز برای تقویت مو و ضد شوره سر استفاده می شود.

طب علمی مدرن به طور گسترده ای از پیاز استفاده می کند. مشخص است که 70 گرم. پیاز سبز به طور کامل نیاز بدن به ویتامین C را برآورده می کند.

پیاز طبیعی دو ساعت پس از مصرف آن، کل فعالیت بیولوژیکی همه اندام ها را تا 48 درصد افزایش می دهد. سیستم قلبی عروقی، کلیه های مثانه، ریه های روده بزرگ و معده – پانکراس – طحال تا حد امکان فعال می شوند.