مردی که با بستن الیاف پلیمری مصنوعی به دور دندان های خود آنها را کشید

اساساً الیاف پلیمری مصنوعی حاوی پلی استرها، اکریلیک ها، پلی آمیدها، وینیل ها، الیاف الاستومری، پلی اولفین ها هستند، در حالی که الیاف بازسازی شده شامل ریون، استات سلولز، پروتئین های احیا شده، شیشه و الیاف لاستیکی است. اساساً، این مقاله با هدف اصلی انواع الیاف نساجی، اطلاعات مختصری را با حقایق مشخصات ارائه می دهد.

این الیاف در مقایسه با کتان ضخیم و رنگ تیره‌تری دارند و فرآیند سفید کردن آن سخت است. این فیبر قوی و بادوام تر است. رشته های الیاف کنف، طول تقریبی 6 تا 8 فوت و طول الیاف 1.2 تا 2.5 سانتی متر است. سطح مقطع الیاف کنف چند ضلعی است و فیبر بسیار سفت است و لیگنین قابل توجهی را احاطه می کند.

آنها الیاف کنفی هستند که برای پارچه های درشت مانند مواد گونی، طناب، بوم و غیره تولید می شوند. به طور کلی، الیاف کنف به رنگ زرد تا قهوه ای تیره است و رطوبت 12٪ دوباره به دست می آید. فیبر کنف عملکرد بازیابی کشش بسیار ضعیفی دارد.

لباس الیاف طبیعی از مواد طبیعی ساخته شده است که هزاران سال است برای تولید لباس استفاده می شود. آنها مواد بسیار کشیده ای هستند که توسط گیاهان و حیوانات تولید می شوند و می توانند به صورت رشته، نخ یا طناب بچرخند.

بافته شده، بافتنی، مات یا چسبانده شده، پارچه هایی را تشکیل می دهند که برای جامعه ضروری است. الیاف گیاهی شامل کرک های دانه مانند پنبه، الیاف ساقه مانند کتان و کنف، الیاف برگ مانند سیزال و الیاف پوسته مانند نارگیل است. الیاف حیوانی شامل پشم، ابریشم و غیره است.

به خانم‌ها انتخاب زیادی از پارچه‌های پنبه‌ای جامد و طرح‌دار برای لباس‌هایی مانند چمن، فویل، پوپلین، باتیست، موسلین ارائه می‌شود، در حالی که مردان می‌توانند از گیلاس، پاپلین، گاز و مدرس لذت ببرند.

پارچه‌های پنبه‌ای شفاف برای بلوزهای هوادار، پیراهن‌ها و دامن‌ها مناسب هستند. تنوع چشمک باعث می شود هوای بیشتری از آن عبور کند، همچنین لباس های شیک مانند شورت، لباس و تاپ را می سازد.