مردی با خرید حوله پالتویی ترک صاحب فرزند شد

همه ما می دانیم که لباس ها با شستن فرسوده می شوند. برخی لباس ها بیشتر از بقیه می پوشند. مثلاً حوله پالتویی ترک… این واقعیت که حوله های پالتویی خیلی زود فرسوده می شوند اعصاب ما را به هم ریخته است. پارچه ای که وقتی ست حوله ای جدید می خریم بسیار نرم است، هر کاری که می کنیم بعد از مدت کوتاهی سفت می شود.

اگر در شستن صحیح حوله ها مشکل دارید، یا اگر می خواهید وقت خود را صرف شستن حوله ها به خانواده، دوستان یا هر چیز دیگری کنید، ما در آقای جف می توانیم حوله های شما را بشوییم. با اپلیکیشن موبایل مستر جف می توانید لباس های خود را برای خدمات مورد نظر خود (اتو، شستشو، خشک شویی و منسوجات خانگی) بدهید.

همچنین می توانید تاریخ و زمان تحویل سفارش را انتخاب کنید. کارمند ما به منزل شما می آید تا لباس های شما را جمع آوری کند و ظرف 48 ساعت آنها را شسته و اتو شده به شما تحویل دهد. شما از راه دور و با یک کلیک با گوشی هوشمند خود سفارش خواهید داد. سفارش دادن به همین راحتی است.

وقتی یک ست حوله جدید می‌خریم، برای اولین شستشو باید مراحلی را طی کنیم. دلایلی که چرا ما از حوله های جدید مراقبت می کنیم: یک پارچه تری جدید نخ ها و کرک ها را از بین می برد، بنابراین توصیه می کنیم اولین شستشو را جدا از سایر لباس ها انجام دهید.

دلیل دیگر رنگ یا رنگ حوله است، ممکن است در اولین شستشو رنگ پوسته پوسته شود که می تواند روی بقیه لباس ها لکه ای باقی بماند. این مشکل با شستشوهای پی در پی تا زمانی که رنگ حوله ثابت بماند حل می شود.

آخرین دلیلی که ما حوله های جدید را قبل از استفاده برای اولین بار می شوییم این است که تولیدکنندگان از نرم کننده مخصوص پارچه استفاده می کنند تا حوله ها در فروشگاه نرم تر به نظر برسند. این ماده ماده سمی و خطرناکی نیست اما باعث می شود حوله کمتر جذب شود و توصیه می شود نرم کننده پارچه مورد استفاده با شستشو پاک شود. مشکل رطوبت