قیر 6070 پاسارگاد لباس های رنگ پریده شما را به حالت قبل بر میگرداند

قیر 6070 پاسارگاد و 80/100 هر دو از گریدهای قیر نیمه جامد هستند و ما آنها را از 3Q سنگاپور برای استفاده در ساخت و ساز به عنوان گرید روسازی عرضه می کنیم.

آنها برای روسازی و نگهداری و همچنین برای ساخت روسازی های آسفالتی با توجه به مشخصات فنی که در زیر ذکر شده است مناسب هستند. این درجه خاص از قیر معمولاً در تولید آسفالت مخلوط گرم برای مصارفی مانند پایه ها و دوره های پوشیدن استفاده می شود.

قیر 60/70 برای راهسازی و روسازی آسفالت با خواص برتر مناسب است. این نوع قیر در ساخت آسفالت گرم برای پایه‌ها و کورس‌های ساینده استفاده می‌شود و کاربرد اصلی این محصول در جاده‌ها در مناطق معتدل می‌باشد.

قیر در طی پرس های اکسیداسیون کف خلاء در واحدهای تولید قیر تهیه می شود. به دلیل دمیدن و نفوذ هوای متوسط، در مناطق ملایم استفاده می شود.

ضمانت و ایمنی نفوذ قیر 60/70 شرکت رابیت (RAHA BITUMEN) کیفیت قیر درجه نفوذ 60/70 را با هماهنگی بازرسان بین المللی برای بررسی کیفیت و کمیت درجه نفوذ قیر 60/70 در هنگام بارگیری در کشتی و کنترل تولید توسط QC به صورت دسته ای تضمین می کند. گزارش تست قبل از حمل و نقل شرکت رابیت کیفیت مطابقت با ASTM را تضمین می کند.

حداکثر حساسیت دمایی مجاز را می توان با تعیین حداقل مقدار نفوذ در 25 درجه و ویسکوزیته سینماتیکی در 135 درجه تعیین کرد. تامین کنندگان می توانند مقادیر دقیق اختلاط آسفالت و دما را برای ساخت و ساز به کاربران ارائه دهند.

این به دلیل اندازه گیری ویسکوزیته در دو دما امکان پذیر است. درجه عملکرد Superpave جدیدترین روش برای درجه بندی عملکرد قیر، ارزیابی عملکرد آن در حین استفاده است. این برنامه توسط برنامه ریزی تحقیقات استراتژیک بزرگراه بین سال های 1987 و 1992 توسعه یافت.

ما در Bituchem فقط از بالاترین عیار قیر و آسفالت برای خدمات خود استفاده می کنیم. این برای اطمینان از اینکه سطوحی که با محصولات ما گذاشته شده اند از حداکثر طول عمر برخوردار هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Bituchem، محصولات ما، یا هر گونه سؤالی، لطفاً همین امروز با ما تماس بگیرید. کارکنان مجرب و پرشور ما می توانند در هر گونه سوال به شما کمک کنند.