فلفل دلمه ای بنفش راز از بین رفتن بیماری های کبدی است

گیاه لذیذ فلفل دلمه ای بیشتر از سبز، نارنجی، زرد و قرمز است با فلفل دلمه ای بنفش زیبا آشنا شوید. فلفل دلمه‌ای که از بنفش سلطنتی تا تقریباً سیاه متغیر است و شیرینی بیشتری دارد.

ظاهر آن Purple Beauty را به یک فلفل شیرین دوست داشتنی و منحصر به فرد برای باغبانی تابستانی تبدیل می کند.

به صورت خام در سالاد سرو می شود و رنگ بنفش خود را حفظ می کند، اما پختن این فلفل ها به طرز جادویی رنگ آنها را به سبزی پر جنب و جوش تبدیل می کند بنابراین گرما وجود ندارد.

بله، Purple Beauty یک نوع فلفل دلمه‌ای است، بنابراین تندی این فلفل صفر است و آن را 2500 تا 8000 برابر ملایم‌تر از نقطه مرجع jalapeño ما قرار می‌دهد.

اینجاست که این فلفل خودنمایی می کند. شکل زیبای بنفش شبیه فلفل دلمه‌ای معمولی است: شانه‌های پهن، دیواره‌های ضخیم و فضای حفره‌ای زیاد به دلیل بلندی فلفل به اندازه عرض آن (معمولاً سه اینچ در هر جهت).

آنها از سبز، به بنفش سلطنتی، تقریبا سیاه و در نهایت به قرمز بالغ می شوند. مرحله بنفش زمانی است که فلفل های زیبایی بنفش معمولاً به صورت خام چیده و خورده می شوند و جایگزین رنگ منحصر به فردی برای سالادها، ساندویچ ها و سالساها می شوند.

اما یک نکته در آشپزخانه وجود دارد: وقتی Purple Beauty را در مرحله بنفش آن می‌پزید، در واقع رنگ بنفش خود را از دست می‌دهند – پس از پختن به سبزی پر جنب و جوش برمی‌گردند.

در واقع هر فلفل بنفش، چه نوع بلغور بنفش و چه فلفل بنفش، ویژگی آشپزی یکسانی دارد. اگر زیبایی‌های بنفش را در زمان بلوغ کامل (قرمز) انتخاب کنید، رنگ قرمز خود را حفظ می‌کنند.

تنها در مرحله بنفش است که تغییر رنگ رخ می‌دهد. به همین دلیل است که Purple Beauties معمولاً به صورت خام برای حفظ رنگ منحصر به فرد برای زیبایی بشقاب استفاده می شود.