صابون خاویار اصل مکس لیدی از ترک گرفتن پوست جلوگیری می کند

صابون خاویار اصل مکس لیدی حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین A و E است که باعث ترمیم و محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد و اثرات نامطلوب محیطی می شود. پتاسیم و سلنیوم باعث بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و جلوگیری از آسیب بافتی، کاهش چین و چروک و افتادگی پوست می شود.

یکی از عناصر مهم صابون خاویار کومبوچا است که قرن هاست به عنوان اکسیر جوانی در ترکیب چای سیاه شناخته می شود. پس از 28 روز استفاده از محصولات حاوی کومبوچا، رنگ زرد پوست 23 درصد، قرمزی صورت 20 درصد و شادابی پوست 11 درصد افزایش می یابد. این عصاره همچنین توزیع چربی سلولی را در سطح پوست متعادل کرده و پوست را نرم و لطیف می کند.

یکی دیگر از مواد موثر در کرم های صابون خاویاری پوست تونس است که دارای خواص ضد چین و چروک است، با روند پیری و افتادگی پوست مبارزه می کند، پیوند پوستی اپیدرمی پوست را تقویت می کند و در نتیجه ظاهر پوست را صاف می کند. و از شدت و میزان چین و چروک کاسته می شود.

صابون خاویار سیاه حاوی اسیدهای چرب امگا است. برخی از دانشمندان پیشنهاد می‌کنند که این مواد می‌توانند به کاهش خطر افسردگی، پیشگیری از بیماری‌های قلبی و فواید بی‌شماری دیگر کمک کنند.

صابون خاویار سیاه آنقدر با ارزش است که خوردن آن نیز یک هنر است. ظروف همراه اغلب کاملاً ملایم هستند تا طعم شور مشخص صابون خاویار را از دست ندهند. در بسیاری از رستوران ها، صابون خاویار اغلب با چند کراکر یا فشار لیمو سرو می شود. با این حال، سرآشپزهای بیشتری به فکر ترکیب و تقویت طعم ذاتی این مروارید سیاه هستند.

ویژگی های پوست پیر مانند چین و چروک و افتادگی عمدتاً به دلیل از بین رفتن کلاژن و یکپارچگی فیبر الاستیک در پوست است. تابش اشعه ماوراء بنفش باعث القای بیان MMP می شود که مسئول تخریب ماتریکس خارج سلولی (ECM) با جدا کردن الیاف کلاژن است و تولید کلاژن را کاهش می دهد و در نتیجه منجر به از دست دادن انعطاف پذیری و استحکام کششی می شود.