زنی با روشن کردن لامپ هالوژن پنلی سکته قلبی کرد

لامپ هالوژن پنلی برای نورپردازی‌های توکار عالی هستند زیرا به راحتی کم‌نور می‌شوند و این لامپ را به یک لامپ ایده‌آل برای آشپزخانه شما و هر جا دیگری که قصد استفاده از چراغ‌های توکار را دارید تبدیل می‌کند.

لامپ هالوژن PAR برای مناطقی که نیاز به روشنایی دقیق تری دارند، لامپ های هالوژن PAR از طریق یک قوس الکتریکی نور تولید می کنند و دارای لبه ای بر روی لامپ های هالوژن R هستند. آنها در چند اندازه می آیند.

رایج ترین اندازه ها شامل PAR14، PAR16 و PAR20 است. این لامپ ها به عنوان نورافکن در حیاط ها، لامپ های رومیزی، نورپردازی برجسته و نورپردازی توکار عمل می کنند. یکی دیگر از انواع محبوب لامپ هالوژن MR16 است که معمولاً در نورپردازی فرورفته استفاده می شود.

به لطف روشنایی لامپ‌های هالوژن، اگر نور ردیابی دارید یا نیاز به برجسته کردن یک صفحه نمایش خاص دارید، معمولاً از نوع لامپ‌های معمولی هستند. از دیگر مصارف آن می توان به نورپردازی زیر کابینت، نورپردازی منظره و چراغ های کاری یا نورافکن اشاره کرد.

اگر تا به حال به رستوران یا باری در فضای باز رفته اید که این محیط عالی را دارد، به احتمال زیاد از لامپ های Globe (G) استفاده می کنند. این لامپ‌های هالوژن، همانطور که از نامشان پیداست، کروی هستند و ظاهری متمایز برای قسمت‌های برجسته خانه یا پاسیو بیرونی به آن‌ها می‌دهد.

به لامپ هالوژن نوع J، لامپ هالوژن دو سر نیز گفته می شود. این نوع مدل می تواند نور را از هر دو انتهای لوله تولید کند، دقیقاً مانند CFLهای مورد استفاده در سالن ورزشی قدیمی یا پارکینگ. برخلاف آن دسته از لامپ‌های CFL که گرم شدن و شروع به کار آن‌ها زمان زیادی طول می‌کشد، لامپ‌های نوع J فوراً نور تولید می‌کنند و برای حمام، سقف و چراغ‌های رومیزی عالی هستند.