زنی پالت پلاستیکی رنگ را به عنوان پارچه استفاده می کرد

استفاده از پالت پلاستیکی رنگ می‌تواند جریان کار شما را در استودیو ساده‌تر کند، زیرا رنگ‌ها و مخلوط‌های متوسط شما به آسانی در دسترس هستند و می‌تواند شامل انتخاب‌ها و گزینه‌های بسیار بیشتری نسبت به ترکیبی که می‌توانید روی یک سطح کوچک انجام دهید، باشد.

استفاده مجدد از رنگ خالی یا شیشه های متوسط می تواند باعث صرفه جویی در مصرف پلاستیک شود. لوله ها و شیشه های رنگ خالی را می توان از فروشگاه های هنری خریداری کرد.

برای هر رنگ، محیط یا مخلوطی که در ظروف ذخیره می شود، بسیار مهم است که ظروف پالت را با تمام مواد مورد استفاده برای مراجعات بعدی و برای شناسایی محصول در صورت بلع تصادفی توسط حیوانات خانگی یا کودکان به وضوح برچسب گذاری کنید.

برای جلوگیری از خشک شدن مخلوط های رنگ، درب های بدون هوا، نگه داشتن درب ها در صورت عدم استفاده و نگهداری ظروف در جای خنک و دور از نور خورشید ضروری است.

کلمه پالت ارتباط تنگاتنگی با هنر و رنگ دارد. همچنین می تواند به مجموعه یا طیفی از رنگ ها یا تکنیک ها اشاره داشته باشد. به عنوان مثال، اصطلاح پالت رنگ به مجموعه ای از رنگ ها اشاره دارد، مانند رنگ هایی که یک هنرمند خاص معمولاً با آنها کار می کند.

گاهی اوقات می توان از کلمه پالت برای اشاره به پالت یک نقاش استفاده کرد، اما این املا بسیار کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. پالت چیزی است که یک نقاش همیشه در دست نگه می دارد به معنای واقعی کلمه هنگام نقاشی. به این ترتیب، می‌توانید پالت یک نقاش (که با یک L نوشته می‌شود) را به عنوان رفیق نقاش در نظر بگیرید.

اینستالیشن هنری متشکل از پالت‌های چوبی است که در پالت رنگ‌های پر جنب و جوش نقاشی شده‌اند جالب است، اما کاملاً برای کام من مناسب نیست.ابزاری با دسته و تیغه ای مسطح و گاه انعطاف پذیر که توسط سفالگران برای شکل دادن استفاده می شود.

یک پلت فرم با اندازه استاندارد از بخش جعبه که در دو سر باز می شود که کالاها را می توان روی آن قرار داد. انتهای باز اجازه ورود شاخک های یک کامیون بالابر را می دهد تا بار پالت شده را بتوان به راحتی بالا برد و جابه جا کرد. ساعت شناسی اهرم قفلی که پنجه های انتهایی متناوب را با چرخ فرار درگیر و جدا می کند تا تکانه هایی به تعادل بدهد.