زنی با فروش رب آلوچه در رشت مولتی تیلیاردر شد

رب آلوچه در رشت یک ماده غذایی موثر در درمان یبوست خفیف تا متوسط ​​است. به لطف فیبر و سوربیتول موجود در آن، می تواند از یبوست جلوگیری کند. مصرف رب آلوچه از بسیاری از انواع ملین ها مانند پسیلیوم که برای درمان و رفع یبوست استفاده می شود موثرتر است.

مطالعات علمی نشان می دهد افرادی که هر روز 50 گرم رب آلوچه خشک می خورند، قوام مدفوع بهبود یافته و یبوست به سرعت برطرف می شود. مصرف روزانه 1/2 فنجان کافی است، زیرا مصرف بیش از حد آن می تواند باعث اسهال شود. اما اطمینان حاصل کنید که رب آلوچه خشک حاوی شکر اضافه نیست و 100٪ خالص است.

هیچ مطالعه علمی که به خصوص رب آلوچه سبز ضعیف می شود وجود ندارد. با این حال، از آنجایی که چربی، شکر و کالری کمی دارد و فیبر بالایی دارد، می‌تواند با سیر نگه داشتن آن از کاهش وزن حمایت کند. همچنین می تواند با متعادل کردن قند خون نیاز به شیرینی جات را سرکوب کند. با تمام این ویژگی ها، رب آلوچه یک میوه ایده آل برای میان وعده است.

هیچ مطالعه علمی مبنی بر اینکه رب آلوچه چربی سوزی می کند وجود ندارد. علاوه بر یک رژیم غذایی سالم، حتما باید ورزش کنید تا از شر چربی خلاص شوید. همانطور که قبلا اشاره کردیم، رب آلوچه سبز میوه ای کم کالری، چربی و قند است. اگر می‌خواهید وزن کم کنید، می‌توانید به راحتی رب آلوچه سبز را بدون زیاده‌روی مصرف کنید.

رب آلوچه سبز می تواند سطح آدیپونکتین، هورمونی که قند خون را تنظیم می کند، افزایش دهد. همچنین ممکن است به دلیل اثرات ضد التهابی که دارد از دیابت جلوگیری کند.

یک رب آلوچه ی تازه با اندازه متوسط حاوی 104 میلی گرم پتاسیم است، ماده معدنی که به مدیریت فشار خون بالا و کاهش خطر سکته کمک می کند. اگر به اندازه کافی دلگرم کننده نباشد، رنگدانه قرمز مایل به آبی موجود در برخی رب آلوچهها به نام آنتوسیانین ممکن است با از بین بردن رادیکال های آزاد مضر در برابر سرطان محافظت کند.