در رستوران های کانادا با استفاده از برگ الوئه ورا برای جوش دلمه درست می کند

یکی از بهترین مزیت‌های رشد گیاهان برگ الوئه ورا برای جوش برگ‌های چاق و پر از ژل و آب است که می‌توانید آنها را برداشت کنید. من سال‌هاست که این گیاه دارویی را پرورش می‌دهم و دوست دارم که نه تنها ظاهر خوبی داشته باشد بلکه دارای خواص شگفت‌انگیزی است.

گلدان آلوئه ورا من تا حدود 6 ماه دیگر برای برداشت جدی آماده می شود. در حال حاضر من در حال خرید برگ های بزرگ و تکی هستم که می توانید آن ها را در بخش محصولات در Natural Grocer’s، یک بازار بین المللی، یک بازار مکزیکی، غذای کامل و غیره بیابید. هر برگ بزرگ حدود 2 دلار قیمت دارد و برای من حدود 2 هفته دوام می آورد.

یک گیاه بزرگ آلوئه ورا در فضای باز در یک گلدان بزرگ آبی رشد می کند. می توانید ببینید گیاه آلوئه ورا من چقدر رشد کرده است. برگ های فراوانی به من می دهد و توله ها همچنان می آیند. این در تمام طول سال در فضای باز و زیر نور غیر مستقیم خورشید رشد می کند.

یک گیاه آلوئه ورا بزرگتر با 2 گیاه آلوئه ورا کوچکتر در یک گلدان بزرگ آبی کاشته می شود. این گیاه تازه گلدان 3 سال پیش بود. زمانی که از سانتا باربارا به توسان نقل مکان کردم، گیاه مادر را به عنوان یک توله کوچک به پشت آوردم و او توله‌هایی را که در پیش‌زمینه می‌بینید تولید کرد. توله ها در حال حاضر توله های زیادی تولید کرده اند.

یک برگ آلوئه ورا دلخواه را با یک چاقوی تیز بریدم و سپس دو طرف “خاردار” را جدا کردم. برای زیبایی شناسی گیاه، برگ را تا جایی که می توانم به پایه گیاه بریدم. اگر یک برگ را تا حدی برش دهید، بر روی آن زخم ایجاد می شود و در نتیجه ظاهری غیر طبیعی و غیرجذاب ایجاد می شود.

پلی ساکاریدهای آلوئه ممکن است همچنین برای واکنش با اکسید نیتریک (NO) با اکسیژن رقابت می کند و در نتیجه از تولید آنیون های نیتریت و پراکسی نیتریت که به عنوان رادیکال های آزاد عمل می کنند، جلوگیری می کند.