دختری که در سوئیس لباس فرم مدارس 1401 لرستان می پوشد

لباس فرم مدارس 1401 لرستان فشار همسالان مرتبط با لباس را کاهش می دهد. یک دستور یکنواخت باعث می شود که هر دانش آموزی یک یونیفرم بر اساس استانداردهای Olde Orchard بسازد. از آنجایی که هر دانش‌آموزی اساساً یک لباس می‌پوشد، فشار همسالان برای پوشیدن سبک‌های مد خاص یا خرید برندهای لباس خاص کاهش می‌یابد. این امکان را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا روابط بیشتری را از طریق مهارت‌های اجتماعی واقعی به جای محبوبیت ایجاد کنند.

لباس فرم یکنواختی بین طبقات اجتماعی و اقتصادی ایجاد می کند. از آنجایی که دانش آموزان یک یونیفورم می پوشند، تفاوت اقتصادی اجتماعی کمتری بین دانش آموزان وجود دارد. این باعث کاهش موانعی می شود که فقر و ثروت به طور طبیعی ایجاد می کند.

لباس فرم مدرسه نسبت به لباس سنتی جوانان هزینه کمتری دارد. شلوار جین مارک برای بچه ها ممکن است بیش از 40 دلار قیمت داشته باشد. با همین هزینه، می توان دو چوگان مدرسه مدرن و دو جفت شلوار یکدست، دامن، جامپر یا ترکیب دامن کوتاه خریداری کرد. بسیاری از خانواده ها می توانند لباس فرم مدرسه را به ارزش یک هفته با کمتر از 100 دلار خریداری کنند.

اگر لباس فرم ها اجرا می شوند، باید ارزیابی شوند تا اثربخشی سیاست مشخص شود. یونیفرم یک راه حل “گلوله نقره ای” برای تلاش های بهبود مدرسه نیست. من معتقدم که این امر مستلزم تغییر کل نگر در بسیاری از زمینه ها است. در نتیجه، من موافق یا مخالف لباس نیستم، بلکه موافق ارزیابی اجرای سیاست های لباس فرم هستم.

اگر از دانش آموزان بپرسید که آیا دوست دارند لباس فرم بپوشند، 99 درصد آنها پاسخ منفی خواهند داد. اگر از آنها بخواهید در مورد مزایای خاص و احتمالی فکر کنند، پاسخ آنها تغییر می کند. با در نظر گرفتن تمام پاسخ‌های دانش‌آموزان، پاسخ‌های زیادی علیه پوشیدن لباس فرم مدرسه وجود داشت، اما تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان مزایای پوشیدن لباس فرم مدرسه را نشان دادند.