دامادی در جشن عروسی اش کفش کوهسار زیره ویبرام پوشید

برای هر کسی که آخرین نسل از کفش های کوهنوردی را ندیده است، کفش‌های سنگین وزن آن‌هایی هستند که عموماً هنوز شبیه کفش کوهسار زیره ویبرام «کلاسیک» هستند. اغلب دارای طرح‌های چرمی کامل هستند، معمولاً چندین پوند وزن دارند و نسبت به سایرین بیشتر پوشیده می‌شوند.

این  معمولاً برای تحمل بسته های سنگین و زمین های سخت ساخته می شوند. آنها معمولاً برای ماندگاری ساخته می شوند، بنابراین اگر از عدم انعطاف پذیری راضی هستید، می توانند سرمایه گذاری های بلند مدت فوق العاده خوبی انجام دهند.

علاوه بر این، اگر دوست دارید با کریس کودک پیاده‌روی کنید، این سبک از چکمه‌ها به آسمان فرستاده می‌شوند، زیرا تکیه‌گاه اضافی همان چیزی است که قوس‌های شما به آن نیاز دارند. این تکیه گاه همچنین چیزی است که آنها را برای زمین های شیب دار بسیار مناسب می کند زیرا از ریزش زیاد پاشنه پا جلوگیری می کند و کف پاها چسبندگی شگفت انگیزی را ایجاد می کند.

مواد مستحکم و گورتکس آنها را به انتخابی عالی برای مرطوب، سرد و برف تبدیل کرده است و برخی از آنها حتی با کرامپون های بنددار عرضه می شوند. طرف دیگر این است که در شرایط گرم، ممکن است پاهایتان کمی برشته شود در نهایت، با وجود ماندگاری فوق‌العاده‌ای، کمی پوشیده می‌شوند. بنابراین قبل از اینکه به طور جدی وارد مسیر شوید، کمی زمان بگذارید تا آنها را به درستی شکست دهید.

اگر اهل وسایل سنگین یا زمین های فنی نیستید، ممکن است متوجه شوید که وزنه های متوسط ​​برای شما مناسب تر است. با این حال، اگر سخت‌ترین را می‌خواهید، یک جفت از این‌ها تهیه کنید و یک جفت چکمه خواهید داشت که برای سال‌های آینده دوام خواهید آورد.

برای مسیرهای صخره ای، کفش های کوهنوردی عالی هستند. اگر قصد دارید در مسیرهای جنگلی پیاده روی کنید کفش های ک.هنوردی بهتر خواهد بود. یکی را انتخاب کنید که بیشتر با نیازهای شما مطابقت دارد