خوردن کشمش پلویی مرغوب فشار خون را تنظیم می کند

به طور سنتی، کشمش پلویی مرغوب لقمه های قهوه ای، زرد یا بنفش چروکیده است. آنها انگورهای خشکی هستند که در معرض نور خورشید قرار گرفته اند یا در اثر حرارت کم آب شده اند. کشمش به طور کلی یک غذای سالم و خوشمزه در نظر گرفته می شود که در حد اعتدال مصرف شود.

منبع خوبی از مواد معدنی مهم، مواد مغذی و انرژی به شکل قند و کالری است. به عنوان یک میان وعده، کشمش خود یک گزینه ساده و سریع است. علاوه بر ماست نارگیل یا غلات، می توان آنها را به محصولات پخته شده، گرانولا و مخلوط تریل نیز اضافه کرد. کشمش فواید زیادی برای سلامتی دارد.

کشمش نیز در بسیاری از ادیان ارزشمند است. مثلاً کشمش میوه ای است که در قرآن کریم و سیره نبوی (ص) ذکر شده و برای انسان مفید است. به همین دلیل، مسلمانان معتقدند کشمش ارزشمند است.

انگورها را برای تهیه کشمش برای حدود سه هفته خشک می کنند. در طی فرآیند خشک کردن، انگور به رنگ قهوه ای تیره در می آید و ظاهر متمایز خود را به کشمش می بخشد.

برای تهیه کشمش از انواع مختلف انگور استفاده می شود. در طعم، رنگ و اندازه کشمش بسته به نوع انگور مورد استفاده تفاوت وجود دارد. به طور سنتی، کشمش از نوع انگور سفید رومیزی در ایالات متحده تهیه می شود. با این وجود، کشمش معمولاً در استرالیا منحصراً از گونه‌های انگور بزرگ‌تر از جمله Lexia، Waltham Cross و Muscat ساخته می‌شود و در نتیجه، اغلب بزرگ‌تر از سلطان‌ها است.

این میوه های خشک طلایی ریز مملو از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری مانند کلسیم، آهن و ویتامین C هستند. همه این عناصر سیستم ایمنی شما را بهبود می بخشند و به شما در مقابله با عفونت ها و بیماری ها کمک می کنند. علاوه بر این کشمش دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است، بنابراین بدن شما را در برابر عفونت های مختلف تقویت می کند.

کم خونی به دلیل کمبود آهن رخ می دهد. کشمش نقش مهمی در پیشگیری از کم خونی دارد. کشمش سرشار از آهن، مس و ویتامین است که به تولید گلبول های قرمز خون و حمل اکسیژن در سراسر بدن کمک می کند.