جو دوسر اماده موجب رشد دوباره موهای ریخته می شود

بلغور جو دوسر اماده یک غذای غنی حاوی ویتامین ها و مواد معدنی است. حاوی ویتامین های B1 و B5 است، دمصرف بلغور جو دوسر سطح کلسترول را کاهش می دهد، حاوی سطوح بالایی از آنتی اکسیدان است که می تواند جریان خون را در بدن افزایش دهد، حاوی مس، منیزیم، فولات، روی، آهن، فسفات.

به لطف فیبر محلول به نام بتا گلوکان، به بهبود انسولین و کاهش قند خون کمک می کند، با پروتئین بالایی که دارد انرژی مناسب و لازم را برای گرفتن آسان فراهم می کند، با داشتن فیبر شدید، هضم معده و روده شما را به سالم ترین شکل تنظیم می کند، برای مدت طولانی احساس سیری می دهد.

 

جو نه تنها یک محصول مفید، بلکه یک “داروخانه” طبیعی واقعی است. این یک غلات 100٪ طبیعی است که در مناطق پاکیزه از نظر محیط زیست رشد می کند. این ترکیب شامل مجموعه کاملی از ویتامین ها (B1، B2، B6، K)، تا 20٪ پروتئین، کلسیم، منیزیم، پتاسیم، آهن، منگنز، کاروتن، روغن های ضروری است.

در طب عامیانه مصرف آن برای بیماری های زیر توصیه می شود: مشکلات دستگاه گوارش، سرماخوردگی، دیابت، بیماری های لوزالمعده، کم کاری تیروئید (کم کاری تیروئید)، فشار خون بالا، چاقی، قند خون، بیماری عروق کرونر قلب، پیامدهای سکته مغزی، نباتی- دیستونی عروقی، استرس، استرس طولانی مدت فیزیکی، روانی، کار بیش از حد.

برای تهیه جوشانده یک لیوان دانه را بردارید و در ظرف لعابی بریزید. 15 دقیقه بجوشانید، 1 لیتر آب بریزید. آبگوشت خنک شده را صاف کرده و 100-200 میلی لیتر مصرف کنید. 3 بار در روز قبل از غذا.

برای تهیه دم کرده، 5 سانتی متر آب داغ روی جو بریزید. بالای لبه دانه ها هم بزنید تا دانه ها آب را جذب کنند، به مدت 1 ساعت در جای تاریک با دمای اتاق (22-24 درجه) قرار دهید. بعد از یک ساعت و نیم، آب آن را تخلیه کرده و دم کرده را در طول روز بنوشید. تزریق تمام شده را در یخچال و با درب بسته نگهداری کنید.