تجهیزات پزشکی شما را از هر گونه بیماری دور نگه می دارد

ارزیابی قابلیت اطمینان با استفاده از این پارامترها ممکن است استاندارد ملی تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی را برآورده کرده و بهبود بخشد. بر اساس مطالعه انجام شده، هیچ یک از مطالعات وارد شده در این سه جنبه مشارکت نداشته و پارامترها را با استانداردهای مربوطه مرتبط می‌سازد.

از این رو، این مطالعه با هدف شناسایی پارامترهای مهم تجهیزات پزشکی با انجام یک بررسی سیستماتیک مطالعات قبلی و همبستگی با استاندارد مالزی مدیریت نگهداری تجهیزات پزشکی انجام شد.

شما را از هرگونه بیماری دور می کند

بررسی سیستماتیک ادبیات با استفاده از استاندارد منتشر شده، یعنی PRISMA در ارزیابی و تجزیه و تحلیل دقیق مقالات مرتبط با ارزیابی تجهیزات پزشکی در پایگاه های داده انجام شد. علاوه بر این، فرآیندهای گنجاندن و حذف مطالعات جاری مربوطه به طور کامل انجام شد. بررسی مطالعه شامل برای دستیابی به هدف مرور سیستماتیک در حوزه موضوعی کدگذاری شده است.

منابع مطالعات مربوط به ارزیابی تجهیزات پزشکی از دو پایگاه داده اولیه یعنی Web of Science و Scopus بود. پایگاه‌های اطلاعاتی بیش از 256 زمینه مطالعاتی، از جمله مطالعات مهندسی و علوم کامپیوتر را پوشش می‌دهند که ممکن است جامعیت و کیفیت مقاله را افزایش دهد.

به گفته یونگر (16)، چندین پایگاه داده تاسیس شده باید گنجانده شود تا امکان دستیابی به مقالات مرتبط در حوزه موضوعی افزایش یابد. برای انتخاب مقالات مربوطه سه مرحله وجود دارد که عبارتند از شناسایی، غربالگری و واجد شرایط بودن. شناسایی شناسایی و انتخاب مطالعات مربوطه شامل چهار مرحله اصلی است. ابتدا کلمات کلیدی حوزه های موضوعی مشخص شد.

اصطلاحنامه، دانشنامه و پژوهش های گذشته برای ساخت کلیدواژه های مناسب ارجاع داده شد. این معیارها به این دلیل تنظیم شدند که فقط آخرین مقالات پژوهشی در حوزه موضوعی بازیابی شدند تا امکان گنجاندن موضوع نامربوط به حداقل برسد.

علاوه بر این، فقط مقالات انگلیسی برای آماده سازی آسان تر تجزیه و تحلیل در نظر گرفته شد. متعاقباً، این دو رشته جستجو در جستجوی پیشرفته پایگاه‌های داده اعمال شدند. کلمات کلیدی مشابه در هفت پایگاه داده دیگر استفاده شد که در آن 64 مقاله شناسایی شد.