ام دی اف طرح بتن موجب مهاجرت یک خانواده به خارج ا ز کشور شد

رویه ام دی اف طرح بتن صاف است اما لبه های آن مانند پوست هلو مبهم است. اگر فقط رنگ را روی فوز بزنید، شبیه کاغذ سنباده به نظر می رسد. بنابراین قبل از رنگ آمیزی باید از شر هلو خلاص شوید.

تخته ام دی اف برخی نگرانی های بهداشتی را ایجاد می کند زیرا با چسب حاوی اوره فرمالدئید (یا اوره متانال فرمالدئید) ساخته شده است که به محیط اطراف خود “گازهای خارج می شود.

یک مطالعه از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نشان داد که سطوح بالای این فرمالدئید می تواند پوست، چشم ها، بینی و گلو را تحریک کند. بدتر از آن، تخمین می‌زند که سطوح بالای قرار گرفتن در معرض خطر ابتلا به سرطان در طول زندگی شما را افزایش می‌دهد، با پیش‌بینی 6 تا 30 مورد اضافی برای هر 100000 نفر در سال.

به دلیل خطراتی که ام‌دی‌اف برای سلامتی ایجاد می‌کند، دولت ایالات متحده در سال 2010 قانون استانداردهای فرمالدئید برای محصولات چوبی کامپوزیت را تصویب کرد، که محدودیت‌هایی را برای میزان فرمالدئید محصولات خانگی تعیین می‌کند در این مورد، حداکثر 0.11 ppm. استاندارد فرمالدئید اروپا بالاتر است، 0.07 ppm، و هیئت منابع هوایی کالیفرنیا استاندارد خود را همچنان بالاتر، 0.05 ppm تعیین کرده است.

در حالی که ام دی اف از چوب واقعی تقلید می کند، راه هایی وجود دارد که اگر آن را از نزدیک بررسی کنید، تفاوت را تشخیص دهید. به عنوان مثال، اگرچه ام دی اف ممکن است چیزی شبیه به یک دانه طبیعی داشته باشد، ممکن است به طور غیرعادی صاف به نظر برسد.

یا اگر یک الگوی دانه تکراری را مشاهده کردید، این یک هدیه مرده است که جعلی است. مبلمان چوبی واقعی اغلب دارای یک ساختار شیاردار برای اتصالات هستند. ام دی اف نمی کند.

مبلمان چوبی را با برچسب‌هایی انتخاب کنید که نشان می‌دهد توسط شورای نگهبان جنگل تأیید شده است و از چسب‌هایی با نوعی گواهی سبز استفاده می‌کند. بر اساس تحقیقات خود، لی همچنین فکر می کند تخته سه لا ساخته شده با رزین فنل فرمالدئید، که ممکن است گاز کمتری نسبت به مبلمان ام دی اف داشته باشد، می تواند جایگزین مناسب دیگری باشد.